onsdag 28 mars 2012

+++ på pluskontot

Jovisst jag tog migsjälv i kragen och tänkte på allt bra jag kunde komma på! Tänkte att:


  • Jag kan, under den här veckan, krama min lillassyster precis när jag vill
  • Har lekt jättefint med Sophia idag och överrösts av pussar och kramar
  • Det varma värdet har kommit tillbaka till oss!
  • Det är snart april= vår på riktigt!
  • Det är inte många veckor kvar tills mitt nästa finbesök- PAPPA!
Matteo kom nyss hem från skolan och jag gav honom lite IKEA-köpte gifflar till snacks. Han älskar dem och mitt samvete känns lite bättre att ge honom lite gifflar och babymorötter. Han hatar grönsaker men har nu lärt sig att när bara jag är hemma är det lite frukt&grönt till mellis. Och någon liten treat också kanske ;)))

Ska stressa upp ungarna i badet om några minuter men sitter rätt bekvämt med dem här i soffan och gosar framför The Lion King. Snabba ryck nu innan det är dags för TKD. Värdmami har stor jobbvecka denna vecka så jag drar iväg med båda barnen. Och nu kom besökarna hem från City. Ska kolla hur dem haft det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar