fredag 16 mars 2012

party rocking, party cooking

Redo för helg! Står i köket och gör en repris på förra veckans succé med mina klackar som jag ska ha ikväll. Kom ju på att jag tog med ett par vanliga svarta klackar så jag kör på dem ikväll!! Problemet är ju bara att jag inte haft på mig dem sedan maj förra året så därför går jag in dem lite nu medan jag står här och matlagar :))))

Värdfamiljen skulle ju egentligen bort denna helg men efter som den lilla blev sjuk så stannar dem hemma..... Lite surt men lite förståelse har man, hade jag varit sjuk som lilltjejen med feber hade jag inte heller velat sitta still i en bil i 4 timmar. Men våra planer är fortfarande på, Sara har sin lediga helg och ska flytta in här i helgen. Ikväll kommer hon och Alisa över hit för thaimat sen drar vi ut i City. Grabbarna Grus kommer hem från sin resemånad ikväll och eftersom det är deras sista helg i The Stad så ska vi roa oss ordentligt. Imorgon ska vi tydligen också ut för lite clubbing? Hur jag ska orka det får vi se, men i och för sig, efter förra helgen var jag rätt taggad på fest dagen efter. Kanske var det något i sushin jag åt? Oj har jag glömt säga? Jag äter sushi nu, hhhihihihihihiih. Ska tagga till på riktigt nu och åka till the mall och köpa nya partykläder, har ett presentkort på både Victoria's Secret och Forever21. SCORE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar