måndag 26 mars 2012

mår fortfarande illa efter att ha ätit svenskt naturgodis för 50 kr på mindre än en halvtimme

Det är måndagmorgon här i USA och värdmami har varit så gullig och gett mig ledigt denna morgon. Ska ner till källaren och se om Malin och Calle vaknat än och se om vi kan dra ut och käka frukost på ett diner någonstans. Vet att det är rätt högt upp på deras "matlista" som dem skrivit ;) Känns rätt ovant att se min syster gå omkring i det här huset..... Det känns liksom fel? Som att två världar har krockat lite. Men hon kände igen sig lite från våra Skype-samtal och sa direkt när hon kom in till mitt rum- "så de är här du sitter och bloggar? Känner igen den väggen"

Kommer nog inte blogga så mycket denna vecka. Den är lite lägre ner på prioriteringslistan, som ni kanske förstår. Och dessutom vet jag att M&C gärna också vill låna min fina MAc för att kunna hålla kontakt med omvärlden. Så till mamma och pappa, ja de kom fram OK, vi hittade varandra bra och alla mår bra. Det blev lite yrande när jag skulle leta upp dem på Penn Station men inget megadrama. Allt är fint och jag ska starta dagen nu. Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar