onsdag 21 mars 2012

redo för en onsdag

Ni vet hur jag i helgen skrev att "sova kan man göra senare" ?? Mm det senare var igårkväll. I måndagskväll kunde jag inte somna och låg och vände och vred i över två timmar. Bara låg i sängen och stirrade upp i taket och ögonen ville inte stängas. Så blev jag sådär stressad ni vet och började tänka att "jag måste somna NU! Skyyyyda skyynda somna dååå!" Mitt i allt började jag sjunga på massa låtar i huvudet och kunde inte sluta. Såklart var det ju inte vaggvisor jag sjöng på, nääänää det var mer typ:


"I'm sexy and I know it! Wiggle wiggle wiggle- yeeeeeaah"

Så ligger jag där och försöka sova......

Men inatt så! Inatt sov jag som en sten och vaknade heeeelt utvilad och redo för en onsdag. Summa summarum- skönt att sova som stenar ibland!

Sten?

Sten?

Sten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar