måndag 5 mars 2012

en lördag som blev allt än vad jag tänkt mig

men damn vad bra den blev.

Om jag ska ta den från början så åkte jag till the mall på förmiddagen och skulle in på A&F för att fixa med mina jobbtider. Efter 2 minuter när det var klart var jag ju tvungen att köpa lite kläder som jag kan ha på mig! Stackars mig men jag höll det på en lagom nivå och gick därifrån med ett par shorts, ett spetslinne, flip flops och en kofta. Plus personalrabatt yeaaah. 

Köra hem som en biltjuv och göra mig redo för en dag/ tidig kväll i City. Min förkylning gick från bättre till askasst över natten och jag bestämde mig för att dra in till City med Sara och hänga men att ta tidiga tåget hem. Låt mig berätta nu, det gjorde jag inte. 





Japanweek på Grand Central! Vi stannade i någon minut och köpte med oss lite sushifika. Och sen lite Starbucks-kaffe i solen. Så där satt vi två svenska brudar i Bryant Park och hade det rätt.... bra



och ja. Jag smakade sushin. Den får ändå godkänt! Kanske har Sara äntligen lyckats få över mig till "the dark side"


 Nu ser det här ut som världen finaste bild över City. Förlåt men det är över New Jersey. Jag vet New Jersey liksom??? Men ändå, det blev en rätt bra bild där med fina lilla solen

Världens bästa




HAHAHA våra bilder i taxin.  "Are you normal?" frågade chaffisen. Nope. No we are not

Efter vår romantiska promenad längs vattnet käkade vi glutenfri middag, käkade massa froyo till efterrätt, hittade en taxi och drog över bron till Brooklyn för förfest. Out clubbin', mötte upp Alisa och övriga brudar och plötsligt var klockan på tok för sent för mig att hinna till Grand Central. Hehehhehehe ojdå. Det slutade med att vi lånade lite sovutrymme i Brooklyn. Kändes inte lika hard core att vara vaken till halv sex och komma hem för läggdags klockan åtta på morgonen men fan var skönt det var att slippa tåghelvetet. Bra lördag, am I right? Alltid, "jag ska bara ta en drink" eller "äh det blir en tidig kväll ikväll" men så blir det aldrig det ;pPPPppPPpPpPPPp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar