lördag 10 mars 2012

when life treats you well

Gissa om jag har haft det bra ikväll eller? Pysslade ihop en helt fantastisk mysig kväll med Sara och Daniella och hade det rätt bra. Tända ljus, god efterrätt och sen en film som man störtbölar till. Låter ju rätt romantiskt ändå. Det är så sjukt att man har hittat så fina vänner här. Ibland slår tanken mig att jag bott i samma land som dessa härliga tjejer och jag har inte ens vetat om deras existens?!?!?!? Förrän nu???!?!?!? Ska somna med ett leende på läpparna för mina fina kåmpizar :))))))

Ska bli skönt att sova ut imorgonbitti........ Hade jag skrivit om det var sant *fnizzz* för imorgon förmiddag ska jag jobba på A&F. Stå och heja och hejdåa till alla kunder och SEN är jag ledig för helgen. Längtar till söndag för då vill jag in till City och ha en heldag där. Gå omkring och vandra och spendera massa pengar på fina kläder. Muuuuuuuums. Sugen på att prova på second hand butiker nu när jag tänker efter...... Äeh jag orkar inte fundera på det längre, jag måste sova om jag ska se levande och glad ut i en hel förmiddag. Skönhetssömn för mig, tack! Checkar ut, peace.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar