onsdag 14 mars 2012

this is our decision to live fast and die young. we've got the vision, now let's have some fun

Livet kan vara så himla härligt ibland. Tycker det känns lite som att jag går på ett winning streak nu och väntar bara på att allt ska skita sig och gå åt pipsvängen men den dagen den sorgen! För idag är en jäkla bra dag, idag med! Började med att termometern visade bra siffror, vi lekte i parken hela morgonen och träffade Amanda och hennes två små tjejer. Jag och Sophia var över hos dem förra veckan på playdate och så träffades vi bara av en slump idag på parken. Amandas tjej S och min lillbrud är rätt nära i ålder så de leker ändå rätt fint tillsammans måste jag säga. Så vi spenderade hela morgonen där, kom hem för allt det vanliga, jag hoppade på löpbandet för att springa av mig lite och sen.........

HAHAHAHAHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAAHH inte ens min livs första parkeringsböter kunde få mig på dåligt humör! Jooo ni läste rätt, jag har gått och blivit med parkeringsböter. Såg den sitta och fladdra under vindrutetorkaren påväg till parken och tycktes skymta siffrorna 1-0-0 och fick lite panik och tänkte att "shit det här är inte sant". Så när vi kom fram rusade jag ut ur bilen och kollade; som tur var är den bara på $25. Vilket ändå känns OK, ska man få sin parkeringsböter för första gången känns $25 inte så farligt. Håller iallafall humöret på topp och rockar det med sköna toner av MGMT. Drömmer bort till sommaren, BRAAAAA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar