fredag 9 mars 2012

längtan efter något större

Inte många knop här hemma idag, inte. Lekrummet är en riktigt blöt röra efter lilltjejens tebjudning för alla hennes dockor och gosedjur. Teven sjunger något som pirater och Sophia fortsätter att vända upp och ner på huset. Men det bryr jag mig inte så mycket om, jag sitter här bekvämt i pyjamas och njuter av lugnet i kroppen.

Fredag idag igen! Veckorna bara rusar förbi swoosh swoosh och jag hänger inte meeeeeed. Wow att det liksom redan är mars? Nionde mars?! Vad hände med februari likzåm? Nej jag är glad att våren äntligen börjar dra igång för nu kommer allt gå i rasande fart, Malin och Calle, allt roligt här, pappa som kommer och sen är det ju SOMMAR?! Ååååhh sommaren ser jag fram emot! Vem gör inte det? Ser framför mig hur jag och alla mina favvopolare sitetr på en filt i Central Park, go musik ur högtalare, iskaffe att svalka sig med, lite jordgubbar, massa sol, kanske har någon med sig en gitarr att spela lite på? SJACDDKSJHJEFDSBAkdvkKJIVÖLDKhjvdwåwådwnvfv,fn ---- #längtar.

Låt jag går runt och sjunger på hela tiden: Moa Lignell- When I Held Ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar