fredag 9 mars 2012

gästbloggare: gymmarn^


Tja. Det är jag, GymmarN^. Har precis kommit tillbaks från värsta passet, tog 200 kg bänkpress och sprang sedan 14 varv runt stan och det var bara uppvärmning. Hoppa rep i 4 timmar för att få igång pulsen lite. Gymmade loss med min hard core heavy metal pumpandes ur högtalarna. Gjorde alla mina 250 armhävningar,  20x4x7 sqauts och sen skitgrymma övningar för mitt sicka sixpack. Så jäkla gött och nu är jag biff. Yeaaah hörde jag någon säga krampig?

GymmarN^ som jag är älskar jag träning och jag är bäst. Jag är starkast. Krampig som faaen! Jag är helt enkelt så jävla biffig och alla brudar älskar'e. Jag gör 300 utfall när jag vaknar och käkar armhävningar till frukost. Och gör alltid situps när jag borstar tänderna för att multitaska så mycket som möjligt. Måste. Alltid. Träna. Kan dra värsta feta historien om hur jag krossade en kille på bänkpress men jag tar det en annan gång. Är också så jäevla KING på dataspel och lirar HoN och WoW och äger alla. Brukat ofta köra lite med hantlarna samtidigt som jag lirar, ja ba' krossar alla.

Ska ner nu och käka lite proteinpulver till lunch så att mina sicka muskler blir mätta och växer till att bli ännu sickare. Sick vad biff jag är. Bäst att bara äta ulvret direkt ur burken för smaken försvinner om man blandar den med typ, vatten. Bara tugga pulver, tugga tugga tugga och sen kötta lite mer situps samtidigt som jag gör mina egna protein bars till mellis. Jag är så jääääevla stark. Och så jääevla grov.

Ha ett bra liv klenisar
MVH
GymmarN^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar