onsdag 24 oktober 2012

Tvätt och Skype och flyg

Allting med idag visar tydligt på att jag bara ska stanna kvar i sängen och bara softa och glo på Macen heeela dagen. Det regnar ute, värmen i huset fungerar inte (?) vilket gör att det är svinkallt, det regnar ute.... Ja ni hör ju, den perfekta slappedagen kan därmed börja! Men vad vore väl världen om man gjorde som alla andra hela tiden. Men lite slappande har jag gjort. Skypeade med Malin medan hon var och hämtade Vera på skolan. Är det inte fantastiskt att man kan ha Skype på mobilen? ;) På så vis så var jag också med och hämtade Veris och fick höra allt om henne dag. 

Slappade också lite framför teven och käkade scones som jag bakade för någon vecka sedan. SOM JAG LA I FRYSEN. Så de var inte torra och äckliga. Nej nej. Vill kolla på flygresor till Sverige över jul och nyår, låt jakten på den billigaste biljetten börja!! Blir alltid så osäker på sånt, ska man boka nu eller ska man vänta, för kanske blir det billigare? Men väntar man kanske flyget man ville på blir fullbokat? Och så blir det kanske bara dyrare istället? Åååårrgh. 




Jul förra året



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar