torsdag 11 oktober 2012

Det blir inte mer än så här idag


Goood morgon solen skiner pååå. Good morgon solen skiner påå. Goood morgon solen skiner pååå. Jag känner för att sjunga, jag mår bra. Ja jag känner för att dansa, jag mår bra.

Halllååååå jordklotet. Vad fint du snurrar denna torsdag. Helt utan en aning läste ni nyss en egenöversatt barnlåt jag brukade sjunga med lilltjejen på hennes musiklektioner. Rätt bra översatt faktiskt! Det mest produktiva jag gjort idag. Om man inte räknar med sconsen jag bakade imorse. Och bara för att jag för en gångs skull bestämde mig för att baka något så har vi ju såklart inget vetemjöl hemma. Så vad gör man då? Man tar något som heter whole wheat flour och hoppas på det bästa. De blev kanske lite torra och lite brända på undersidan men definitivt ätbara och nu har vi lärt oss en läxa- köp vetemjöl.

Jag vaknar imorse med en näsa igentäppt av grönt gegg och ett litet huvud som känns ömt och på gränsen att explodera. Men det stör mig inte så mycket med tanke på att jag har INGET PLANERAT och kan ägna hela dagen åt att kurera mig, äta min torra scones och chilla lite. Det börjar dock redan gå mig lite på nerverna, av att bara sitta inne. Jag har redan noll att göra och klockan är inte ens tolv! Får se till att skicka ett "viktigt mejl" eller kanske har jag ett "superviktigt telefonsamtal" som jag bara MÅSTE ringa? Ääähh ska bara se på lite How I Met Your Mother först och sen kan jag göra allt "viktigt" och sen gå ut i kalla friska luften.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar