tisdag 9 oktober 2012

Brottas med rastlösheten

Ännu en dag har passerat här i The Americat. En helgdag till och med, idag för x antal år sedan upptäckte Columbus Amerika. Well done mate, wev've all had great pleasure in your discovery. Lilltjejen har varit på dagis hela dagen och grabben har varit hemma med farmor hela dagen. Och jag har...... ja....... jag har ju...... kollat på teve. Det var kul. Sen tvättade jag lite kläder. Och det var ju... kul...?

MSADCDDSFewrfhxalkwMEQRWKFDU denna uttråkade känsla! Mina underbara värdföräldrar som låter mig bo här även om jag inte jobbar för dem och de säger hur de hellre vill att jag ska stanna kvar här än bara rusa till första bästa boende. Och det är en frustrerande lek det här med att leta boende för man kan ju bara göra det till en viss gräns, sen får man ju bara sitta och vänta! Skriva annonser och sätta upp dem, sprida ordet och sen bara väntar man. Väntar och väntar. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :D

Inte mycket kvar av min kväll heller för jag ska i säng Så. Himla. Tidigt. Imorgon är nämligen första dagen på mitt nya jobb!!!! WOOHHOOOOO :D Vill inte ta ut för mycket glädje i förhand men det är min första dag på mitt nya jobb på ett café. Mitt pass börjar klockan åtta, så jag måste ta tåget klockan sex så jag måste gå hemifrån halv sex. Tror bestämt att jag fixar i ordning typ allt innan jag går och lägger mig så att jag i princip bara kan gå upp, klä på mig och dra.

Bjuder på en tokig bild

1 kommentar:

  1. HHAHHAHHAHAHAHHHA... snygga. jag saknar oss. hjärta!
    btw, gixa vem som gått och skaffat coola instagram? haha. skaffade det inatt och har redan 40 followors. damn. knappt ens lagt upp någon bild. folk har ju fan inge liv.. IALLAFALL.. jag saknar dig jojo

    SvaraRadera