söndag 7 oktober 2012

Denna vettiga söndag


Hejhej vinkar en nyduschad jag till er alla. Vaknade efter en jåbbig natt dränkt i mitt eget svett och bestämde mig för att göra något åt saken. Förbaskade jäkla brandlarm som började pipa inatt. Det brann inte, tack och lov, med brandvarnaren i mitt och lilltjejens rum fick slut på batteri och beslöt sig att från och med halv fyra imorse ge ifrån sig ett ljud 2 gånger i minuten tills någon fixade det. Jag fick nog efter 5 pip och gick ner och la mig i soffan, nära tårar och desperat efter en god natts ostörd sömn.

Skypeade med Sara imorse och sitter och chitt-chattar med Alisa just nu innan jag ska göra mig fin nog för kyrkbesök. Jag vet vad ni tänker. "Vaaa, Johanna? Den religiösa typen?" Hå-hå nej icke sa Nicke. Det är ett möte för unga svenskar i New York som jag tänkte kolla in lite. Träffa andra svenskar och sprida ut mitt kontaktnät. Ps. Har åkt mer tåg den senaste veckan än jag har under min livstid. *snyftsnyft* mvh// Plånboken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar