lördag 20 oktober 2012

Johanna vs. Mac 1-0

HAALLELUJAAAAHHH! Så var iPhoto fixat! Det var det som inte funkade igår och jag bara tänkte "om alla mina bilder är borta så ska jag fasiken...." Imorse gjorde jag därför det enda rätta- sökte på Google och folk hade ju såklart haft samma problem så en download och en uppdatering senare och allt fungerar som det ska. Älskar teknik när det funkar :')

Imorse var det världens buller och bång här hemma. Vet inte hur många gånger lilltjejen skickades i säng för att hon skrek så högt hennes lungor tillät henne och grabben dundrade upp och ner för trappan för att hämta både den ena och andra leksaken. När jag sedan går ner för att säga hejsvej välkomnas jag med ett "oj, är du hemma?" Med rädslan att jag fakkat upp mina jobbtider igen fick jag förklara för värdmami (och informera mig själv) att jag jobbar imorgon. Och inte idag. Så är det. Jag har dubbelkollat.

Idag har jag bestämt mig för att:

1) gå till posten och skicka iväg lite presenter
2) promenera
3) kolla 30Rock
4) leta leta leta mera mera mera efter någonstans att bo

:):):):):):) Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar