måndag 15 oktober 2012

Luktar så obegripligt illa att ni nog kan känna det genom era datorer, över land och hav

O. M.G. Jag tror ej jag klarar av min egen doft en sekund till. Och ändå sitter jag här och skriver, svetten torkar in i kläderna och droppar ner på tangenterna? Nej det här håller inte. Jag var ute och sprang eftersom jag tyckte det var "behaglig" temperatur. Inte för fuktigt i luften utan höstvarmt med svaga kalla vindar. Perfekt för en stycke tjej som kan ut och röra på sig litta! Det började bra men ack vad jag underskattade den höjda kroppstemperaturen som sker när man springer. Tog på mig tjocktröja (!!!!)  och en långärmad tröja under (!!!?!??!) för att inte frysa. ÅH herre det kan vara bland det dummaste jag gjort.

Jaja nu är det gjort och skönt att jag är ensam hemma så att jag kan strosa omkring och gå från sunkig till frääsch. För att tvätta bort doften ORDENTLIGT tänkte jag göra följande:

- Köra dubbel omgång av min gooooa tvål
- Smörja in noggrannt med min aloe vera lotion
- Spreja spreja spreja med min bästaste Lady Gaga parfym.

Hur får man sedan bort den tomatröda färgen som tagit över mig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar