lördag 6 oktober 2012

Man ska sakna folk. Det har mamma alltid sagt är ett tecken på att man älskar någon.

Denna fredagkväll har varit väldigt händelselös men ändå skönt på något sätt. Gosh det känns som att min hjärna sprungit nått jäkla marathon! Åkt ut i rymden och fått sjukaste storlekskomplexet, vad är människor egentligen, är rymden oändlig? Så det gjorde mig ingenting att jag och värdpapi bara satt och kollade på roliga Youtube- klipp hela kvällen. Och innan jag släpper det vill jag också bara säga till alla- fritt fram att mejla mitt Hotmailkonto! Tror jag har koll på det igen och är inte längre (jätte)orolig för internethuliganer. Peace and I'm hitting the säng.





Man ska ha dåliga dagar. Det är så man vet att bra dagar är bra dagar och att man ska uppskatta dem när man har en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar