lördag 6 oktober 2012

Out with the old, in with the new

Sicka sopor, här har er togna bloggare uppdaterat er om sina crazy dar med flera inlägg? Och noll kommentarer? Kanske är det bäst att ni inte skriver att "det är synd om mig" för då sjunker jag väl kanske ännu djupare i skiten.

Istället skriver vi- :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D för det är så det ska va. Känner mig som en bitter liten käring som gnäller om att det var bättre förr? Och jag är för all del ingen käring. Jag är ju ung pigg och frisk i mina bästa år! Frisk inom parentes kanske för min nesa och hals klyddar lite. Bara att ta en tablett och get on with it :)


Och idag var jag ute och springde lite! Tog minst sagt uppehåll från träning under resemånaden. Ni måste vara tokiga om ni trodde att jag skulle ödsla tid på det när jag uppenbarligen har FULLT UPP med att ha roligt. Träning må vara kul, men inte riktigt så kul. Dessutom, finns inte mycket man kan göra när man åker bil 11 timmar. Förslaget "vi stannar till här, springer ett antal km sen kör vi vidare" hade varit särskilt poppis. Ni fattar vad jag menar liksom. Men jisses var jobbigt det var!! Sprang ute och undrade vad jag höll på med så fort jag klivit ur genom dörren. Jag kan inte springa ute? Graciös som ett träsktroll tog jag mig fram. Nu är det över iallafall, jag ska åka med värdmami och köpa en present till värdpapi och ikväll ska jag vara barnvakt åt kidzen. Med födelsedagsgodispåse som sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar