tisdag 16 oktober 2012

Födelsedagspresenter

Ingen kan väl ha undgått att jag fyllde år för ett tag sedan, så mycket som jag tjatade och skrev om det. Jag fick massa fina paket bland annat ja, godis. Men jag bad inte om det! Min familj bara vet vad jag älskar ;) Men jag fick inte bara godis, jag fick bland annat väldigt fina smycken.



Peace- armbandet fick jag av mamma? Pappa? Familjen i Sverige iallafall. Det andra armbandet fick jag av värdfamiljen, med en berlock föreställande Frihetsgudinnan, som en påminnelse om att min dröm bor i New York City. Väldigt kul idé, det finns massvis med berlocker man kan köpa och samla ihop. Helt klart två nya favvisarmband!

Ps. Rivmärket på vänstra handen.... fint. Varför lyssnar ingen på mig när jag påpekar att det är fARLiGt att ställa vassa knivar med eggen upp i diskmaskinen?

1 kommentar: