fredag 12 oktober 2012

Sjukaste listan

Mest spelade låten på iPod: Snälla Bli Min med imponerande 478 spelningar.
Vad åt jag senast: Lösgodis. Man får när man är sjuk
Dagens väder: Soligt, blå himmel och kall, härlig luft!
Saker på nattduksbordet: Ett sådant äger jag ej
Beroende av: O Helga Natt, näsdukar och apelsiner
Antal bilder på Facebook: 1134 bilder på mig. Också en imponerande siffra
Saker jag ser fram emot: Flytt till NYC, jul och nyår och stunden då allt i livet är rätt.
Ställen jag vill resa till: MAUI!! Sverige till jul, Australien
Jag kan inte vara utan: Sömn, musik, planer. Okej familj och vänner också
Första tanken när jag vaknar: REDAN?!
Vad gjorde jag för 2 veckor sedan: Precis kommit hem från resesemptember. You just had to remind me


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar