onsdag 24 oktober 2012

Strejkar byxor

Visst är det en sådan onsdag idag som man bara inte pallar ha byxor på sig? Menar det. Dock är det för kallt för att gå barbent så lösningen fick idag bli strumpbyxor! Känner mig hemskt flickig med klänning och strumpbyxor och har definitivt klivit ur min comfort zone med bara vanliga jeans. Men jag måste säga, lite fin känner jag mig ju. Kanske blir det en liten självförtroendeboost när jag ikväll ska träffa en ny tjej och bli kompis med henne.



Det är någonting funky med posten, på tal om något helt annat. Jag skickade ju födelsedagspresent till Vera, ett annat paket till Sara och ett till Hanna och som tur var kom alla dem fram nemas problemas. Men paket som Alisa skickade till mig, till min födelsedag? Och min röstlapp som gör att jag kan rösta i november?! Helt borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar