tisdag 23 oktober 2012

Hello, who is this calling?

Är det någonting jag tycker är otäckt så är det att ringa till viktiga folk. Ni vet om man ska ringa till banken och prata om något, eller ringa chefen och diskutera sitt schema eller ringa till någon viktig person och prata om ja, vad som helst! Jag skjuter alltid fram det så länge som möjligt och måste planera i förväg vad jag ska säga. Bäst hade det kanske varit om jag skrivit ett manus? Ett manus i huvudet har jag iallafall. Något så lätt som att ringa någon, ska det vara så svårt?! Bästa känslan när man ringt det där förbaskade samtalet och sagt det man skulle. Värsta känslan när de inte svarar elelr det är upptaget och man måste ta nytt mod och göra allt igen.

Det jag ville komma fram till är att jag idag tagit tag ordentligt och ringde till alla dem där människorna jag behövde ringa till. Pheeeew vilken lättnad nu. Kan nu återgå till att leva mitt normala liv :):):):)

En låt om telefoner

Rätt c00l telefon

Rätt önskad telefon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar