måndag 15 oktober 2012

Man likzåm bah va:


Borde jag borsta håret? Tämja denna håriga kaluffs på mitt hue. En varint av Einstein- frillan! Har någon en borste? Åh den lycka man kan bringa sig själv genom Photobooth.

Själv hemma idag och vi vet alla vad det betyder: WOOP WOOP. Friheten är överväldigande, jag kan göra precis vad jag vill. Vill jag gå utan kläder, gör jag det! Förmodligen inte eftersom vi har rätt stora fönster som alla kan se in genom. Hej hej grannen. Hej hej mail man! På tal om mail man, ska över till honom nu och skicka iväg det stora paketet med kläder nu. Tog på mig träningskläder och kom på mig själv att vara exakt som de Darien- hemamfruarna jag tycker så lite om. De som går i träningskläder fastän de inte tränar, mest bara för att se "aktiva" ut. Som har stora solglasögon även om solen inte skiner, som har långa fint målade naglar och skulle för allt i världen inte trampa i lera med sina dyra träningsskor från det där dyra märket.

Oj okej, var nyss hemskt fördomsfull och antog att alla hemmafruar är sånna dyra snobs. Givetvis inte men ni vet vad jag menar va? Nog om hemmafruar, nu ska jag plåstra om mina fötter och traska iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar