tisdag 23 oktober 2012

Att se på presidentdebatt

Sista debatten för de amerikanska presidentkandidaterna (pheew vilket ord) innan det är dags för val i november. Alla är helt hype och A.L.L.A stora tv-kanaler sänder debatten med flera miljoner tittare. Så här ser jag på debatt.

"Jag förstår inte riktigt, tycker han......?????"

"Jaaasså han menar så! Han menar att.... att..... ?????"

"Oohhh noo he didn't!!?!!?"

"Alltså vänta..... varför ser jag på detta? ????"

Fine då ni kom på mig. Jag fattar kanske inte allt som de snackar om nu pratar dem om internationella konflikter och det kan jag ju lite om! Det är ju ett intressant ämne istället för att bara höra massa ekonomitermer och babbel. Sen är det roligt också att se hur dem blir irriterade på varandra och hur mycket skitsnack dem drar om varandra. Jag lyssnar inte alltid på vad dem säger utan flummar vidare i min egen värld med tankar som "vad säger kandidaterna till varandra egentligen när dem skakar han i början?"

"hur genomtänkta är deras slipsar?"
"hur hade folket reagerat om en av kandidaterna ställt sig upp och bara skrikit LOOOL åt den andras lösningar och idéer?"
"lyssnar dem verkligen på ALLT den andra säger eller flyter dem också iväg till sin egna värld?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar