torsdag 25 oktober 2012

Lite svårt att ta ett avslappnande bad i ett badkar fyllt med leksaker


Gav mig på försöket att ta ett härligt varmt bad idag och jag bah njööt "mmMMMmMMmmMmm" Fick först lägga ut alla leksaker och ta bort halkmattan vi har i badkaret med SEN kunde badandet börja. Låg där och plaskade och hade mig och fyllde på med varmt vatten efter en liten stund. Fortsatte att göra så ett tag- fylla med vatten, när det blev lite kallt tömde jag badkaret lite och fyllde på med nytt varmare. Såhär höll jag alltså på tills jag hade vattnet på det absolut varmaste det gick att ha det på. Och då. Jävelen vad jag svettades. Jag satt där, i nästintill kokande vatten och var alldeles dyngsur. Vad som var vatten och vad som var svett vet jag inte riktigt men till slut klarade jag inte mer och hoppade ur badkaret snabbt som in i bänken och sprang ut ur badrummet för att få kall luft. 

Tur att man var ensam hemma, hehehhehehe. Stod utanför badrummet ett tag och svalkade av mig lite tills jag virade en handduk om mig och gick ner för att stoppa huvudet i frysen :):):):)

Vad har ni gjort idag? När ni läser detta är det ju fredag! Woohhhooooo f-f-frrreeedag. Och Halloween är precis runt om hörnan vilket givetvis skapar en helt otrolig hype här borta in da US. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska klä ut mig till. Antingen en Slutty Chewbacca, Slutty Hamburger eller en Slutty Winnie the Pooh. Skojar ej om dessa utklädnader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar