torsdag 11 oktober 2012

Applåder till David!

Jaaaaaa gott folk ÄNTLIGEN kom min räddning vad gäller min lilla Mac. Den fick ju ett mindre psykbryt förra veckan med mejl som inte fungerade, bankkonto som kändes fifflat med så under en av de störigaste dagarna detta år så gick jag och köpte mig en hårddisk med så extremt mycket minne att hade jag varit i en data, hade jag nog fått plats på hårddisken. Fattar ni vad jag menar? Jag har 1 TeraByte minne. Lugn det säger inte heller mig så mycket men det är dubbel så mycket som får plats på hela min dator! Om jag fyller den till bristningsgränsen men nog om det nu. Efter ett antal misslyckade försök att kopiera allt på Macen till hårddisken fick jag nog. In kommer David (uttalas endast på engelska!) med kunskaper som lyser långt bortom horisonten. Tacka vet jag Skype och att man kan "dela" skärm. Sim salabim, problem solved och nu är det bara för mig att föra över det jag vill till hårddisken. Igen, thanks Dave!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar