måndag 29 oktober 2012

Kan det vara sista gången?!

Avnjuter en söndagskväll som man borde- i sängen med massa kuddar som sällskap. Har redan bäddat ner mig som en del av mitt projekt att vrida tillbaka dygnet som jag successfully vänt på. Igårkväll låg jag och vände och vred till lite efter ett vilket INTE håller när jag ska upp och jobba i veckan och måste stiga upp lite i fem. !!!! Just det. Därför har jag satt Macförbjud efter klockan 10 ikväll... Vilket är snart.

Och jag vill ju kolla lite mer på min film! Ser på Soul Surfer, den är skitbra!! Handlar om en surfartjej som är med i en hajolycka och "skadar" armen men lyckas hon återvända till sin favoritsport mot alla odds?! Får mig att sakna surfingen och Maui en aning iallafall. Tror inte att jag kommer kunna somna inom den närmsta timmen eftersom en klok tjej här borta bestämde sig för att *lyxa* med födelsedagsgodis och nu lider av en allvarlig sugarhype och kan inte sitta still.


Angående rubriken, inte ska jag sluta blogga hällääh!! Nej jag menar att det kanske är sista gången jag kan skriva till er innan den här förbaskade Frankenstorm drar in. Javisst, som om media inte skrämt upp kustbefolkningen tillräckligt med uppmaningar som "bunkra upp med mat och vatten!" "förbered er på total mörker i husen!!" "evakuera om ni bor nära havet!!" så har dem döpt orkanen som är påväg hir för Frankenstorm. Okej, den heter också Sandy (tänker bara på Grease) men passande nog för Halloween så ja, varför inte, vi kallar 'na för Frankenstorm med! Vet ju inte om vi kommer få strömavbrott eller alls hur vi kommer påverkas. Kanske sitter vi här om 2 dagar och bara skakar på huvudet för att vi låter media skrämma upp oss på ett sådant vis? Endast framtiden vet hur det kommer bli, moahahaHAHahahaAAHAHahahahAhaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar