torsdag 11 oktober 2012

Det är som att jag glömmer bort att skriva!

Det är tur att man inte är bloggare med flera miljarder läsare världen runt. Jag vågar nog påstå att jag inte varit så bra på att vara det. Skriva massa inlägg hela tiden, ta fina bilder med exklusiv kamera och viktigast av allt- ha ett intressant liv!! Mitt lilla liv suger det med :):):):):):):):):):) Idag jobbade jag på caféet igen! Happy faces all around. Denna gång goofade jag inte till mig och kom fel utan jag var precis där jag skulle vid exakt rätt tid. Idag fick jag lära mig kassan och fick ta beställningar. Fick lära mig vart allt fanns också. Hur det går till när man fyller på varor, ni vet, sånt där basic. Rent spontant känner jag att det är en jäkla skillnad mellan det här caféet och det gamla jag jobbade på. Chef-Hanna, läser du detta så förvänta dig en jämförelse likheter och skillnader!

Att gå upp tidigt är ju skönt......... MEN det är rätt gött att jag har dagen ledig imorgon. Kan sova precis hur länge jag vill och bara tycka synd om de stackarna som tar tåget till jobbet i morgonmörkret. Man ska vara skadeglad när man kan. Klockan är nu så tidigt som 9.17 och jag ska redan i säng. Sitter här i fullfjädrad kvällsutstyrsel och glasögonen på för att försöka dämpa värken i mitt huvud. Att catch up on some ZzzzZZzZzZzZ ska nog göra susen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar