söndag 14 oktober 2012

3 sätt att visa hur mycket man uppskattar att få tillbaka sitt rum


Inte bästa kvalitén på GIF:en..... Borde googla fram ny hemsida.

På tal om annat: JAAAAAAAAA mitt rum är åter mitt! (En liten stund till iallafall tills jag hittar mitt egna place inne i City. Please please please låt mig hitta något snart) Värdfarmor är på planet tillbaka till NZ och så fort hon drog började mitt projekt att flytta mig från lilltjejens rum till mitt. Allt är ju i och för sig i boxar och resväskor så det hela handlade mest om att dra över allt till mitt rum och sedan bara hitta ett hörn åt resväskan med kläder och kartongen med underkläder. Sen vare klart! Hjälpte värdmami städa, bäddade om min säng, la mig i sängen en kort stund och gjorde ifrån mig ett litet "MMMMMM" ljud, kollade på Youtube- filmer, läste i min bok och följde med familjen till McDonald's. Rätt mysig lördag ändå! 

Värdföräldrarna schasade jag iväg för någon timme sedan och tvingade ut dem på date night. Sa att jag skulle ta hand om barnen och de enda de behövde göra var att byta om till något fint och hitta en mysig restaurang att äta på. Så jag och kidzen byggde lite med Lego, spelade de obligatoriska lekarna som kurragömma och "tickle Jojo" sen var det sängdags. Så även för mig, klockan är inte mycket och jag är nannig! Ska ta och kolla på lite serier innan jag somnar.

Serie jag bestämt mig att följa och snart bli beroende av: 30Rock
Band jag villa och bestämt mig för att nu nörda och älska: Band of Horses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar