lördag 27 oktober 2012

Jag har bara...

.... helt enkelt inte pallat!! Jag har likzåm haft annat för mig. Bland annat registrerat mig till en kurs jag måste läsa om mathantering. Så för första gången på över ett år är morgondagens planer att: PLUGGA. OooOOooOOOoOHHhhHH ryser bara jag hör ordet. Men det ska nog gå bra. Tror (hoppas) inte att det är så svårt och ska bli ett riktigt mathanteringsprofs ska ni se.

Ja o nu sitter jag här och berättar om dagen när den snart är förbi. Som man säger på skeånska- så tossigt det kan bli. Passade kidzen lite men tyckte dem var väldigt jobbiga ikväll. Det skulle klättras på, bråkas om, skrikas för av både den ena och den andra anledningen. När de slängdes i säng lyxades till ordentligt här hemma med hämtmat (som alla andra fredagar) men denna gång från en restaurang som jag valt, nämligen den indiska restaurangen i byn. SOM jag suktat efter indisk mat och ikväll så äntligen. Mindre indisk-matkoma nu men det lindrar jag med film. Rock of Ages, hoppas den är bra! Det är ju för bövelen en svensk med, Malin Åkerman FTW!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar