måndag 29 oktober 2012

Tittar in och säger tjena

Tja. Än så länge står huset kvar!

Det har börjat blåsa upp lite och regnet börjar droppa så smått. Grannarna här mittemot har gått in för det här med "bunkra upp för storm" riktigt ordentligt och sågs bära in vattendunk efter vattendunk, fixat gasspis så att de kan koka typ, pasta och soppa..... Jösses, kommer det bli SÅ illa?! Alla tåg, bussar, subways är helt avstängda så jag tror inte jag kommer kunna ta mig till jobbet i City imorgon. Det ska blåsa upp till 50 km/h. Frågor på det?

Inatt kunde jag inte heller somna f'resten. Låg och vände och vred på mig, sov med fötterna på kudden, la mig på rygg, på mage, tvärs över hela sängen, INGET HJÄLPTE! Bestämde mig för att knappa lite på Macen för att kanske bli sömnig då? Pfffft som om. Det hela slutade med att jag blev medlem på ebay och satt och budade på gamla iPhones. Hörde jag någon säga tidig julklapp till mig själv? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar