tisdag 2 oktober 2012

Tick tack tick tack tick tack

Det är bara timmar kvar!!! Jag ska sluta tjata om min födelsedag.

Läeeeget med er alla gANgSTaHzZzz? Inte lika trötta som jag är kanske? Så kan det gå när jag går upp kvart över sex imorse och tar tåget in till City klockan sju. Öppnar butikerna så tidigt undrar ni? Nej det gör dem inte säger jag men imorse var jag inte inne för (endast) shopping. Jag var faktiskt inne på arbetsintervju! Jag vill inte ge mig själv alldeles för mycket otur så jag håller där och berättar senare hur det går men nu ska vi alla hålla tummarna. Tummis på det eller?

Annars var det en rätt bra dag. Förutom att Sara tappade plånboken :( IGEN, extra med :(:( Vi gick runt och letade lite, tröstshoppade lite på favorit-secondhandbutiken och sen, efter många om och men, en födelsedagsklänning till mig. Stackars Sara, hennes jäkla vän rprovade om inte minst 10 olika klänningar och alla var "njaaa inte riktigt" eller "hm kanske om det funnits i en annan färg...?" Men tillslut hittade vi en. Nu är jag iallafall hemma, värdmami lyxade till det med väldigt fin middag. Det lyxas till när det är gäster på besök. För er som inte känner till- min värdmami lagar ungefär 1 rätt: något typ av kött, sallad och ris. Och hennes kompis från Hawaii är här på besök så vi sitter och pratar underbara minnen. Vad jag skulle må bäst av är nog att hoppa i duschen, fräscha till min kropp och sen bara ligga och samla lite zzZZzzzzzZzzZ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar