onsdag 17 oktober 2012

Synd att man inte orkar hänga upp sina kläder

Förbaskade jädra tröja. Nu är ärmarna alldeles för korta och konstiga? Kunde svära på att de var längre när jag köpte tröjan? Går nu omkring och drar ner ärmarna hela tiden, försöker töööja ut och streeeetcha så mycket jag bara kan i hopp om att de ska bli längre. Kanske växa lite? 


Kan det ha något att göra med att jag slängde in tröjan i torktumlaren för att jag inte orkade hänga upp den? Hahahaha hör ni, "orkade inte hänga upp den" HUR JOBBIGT ÄR DET JOHANNA?! Men ni ser vi har inget klädställ eller något så jag brukar få hänga upp det på galgar som jag sen hänger upp lite här och var. Men så ORKADE JAG INTE springa upp och hämta en galge.... Nej Jojo, den här får du skylla dig själv för.

Med det sagt- goder onsdag på er! Mitt i veckan, min förra hatdag som Sara lyckades förvandla till min nya favvisdag men den simpla påminnelsen om att onsdag faktiskt är lillördag! Just nu känner jag mig inte särskilt festlig dock så tror jag halkar tillbaka till den gamla vanan och tycker att onsdag är en jobbig och tråkig dag. För långt från förra helgen och för långt till nästa helg. Men solen skiner, det är fint ute och jag har massa saker att vara glad för. Mitt projekt idag är att städa vårt hus! Helt otroligt att vi gjorde en helstädning i lördags och redan nu ligger leksaker över-jädra-allt, grabbens läxpapper dekorerar bordet och allt är..... kaoz. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar