lördag 20 oktober 2012

Gissa om det varit en lång dag

Jag hade åkt hemifrån13.5 timme tidigare när klockan var halv sju.... Make any sense? Poängen jag försöker få fram är att jag var uppe tidigt och igång hela dagen. Jobba i ett regnigt Brooklyn, springa omkring i City och köpa födelsedagspresenter till en tjej hemma som fyller 8 snart, försöka fixa min lilla Mac. Men nu är jag nyduschad, nymatad och sett på massa 30Rock, precis som jag planerat att göra. Hjärnan är helt geggig och jag tror jag inbillar mig någons snarkande och det får mig att vilja sova också. Jag orkar inte ens bry mig (för tillfället) att jag inte kan öppna mina foton och att ALLA foton jag någonsin tagit det senaste året kan vara borta föralltid. Om det är ditt fel, du kille på Apple store så ska jag komma och göra kaoz med dig.

Punkt och godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar