söndag 7 oktober 2012

I ett helt år?!

Ikväll skulle värdföräldrarna ut i City (vet inte hur många gånger det skämtades om att "vi ses imorgon bitti, som när du är ute Jojo") och jag var hemma med kidzen. De lilla änglarna och visst hade jag saknat dem på resan men den här kvällen slog det mig att det är detta jag har hållt på med i ETT ÅR. Och nu tyckte jag det var lite småjobbigt med en kväll! Jag ska ha en klapp på axeln *klapp-klapp* Johanna, varsågod.

Annars har jag bara softat i soffan och myst. Försökte leta efter värmeljus men det finns inte i detta hushåll. Mina tankebanor hamnade sedan någon helt annanstans än i filmen för plötsligt var jag bara tvungen att pausa för att skriva ner lite saker jag ska ha i min framtida lägenhet. Värmeljus hamnade på listan. Imorgon vill värdföräldrarna till IKEA men pga av "värdfarmor" har vi inte riktigt plats i bilen för alla plus eventuella möbler. Får se vem som blir lämnad hemma...... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar