onsdag 3 oktober 2012

Hipp hipp hurra!

Dagen är äntligen här!! Visserligen är den snart förbi och i Sverige är den redan slut :(!!!!! Hela dagen har folk påmint mig om hur roligt det är att fylla 20... men hur synd det är att jag inte är i Sverige. Jaja jag misströstar ej, jag har massvis med kul som det är och ska njuta av min 20- årsdag. Men än har vi några timmar kvar här och jag och Sara ska ut och pangfesta loss! Lurifaxen har bokat bord på restaurang och sen ska vi ut och danza danza hela natten. Se spå morgontåget hem gott folk.


Fast varför ser det ut osm jag har brunt läppstift?! Röda läppar, lösögonfransar och nyparfymen jag fick av Sara och Alisa!! Ååååhhhh tack vad snälla ni är. Familjens paket lär komma fram på posten vilken dag som helst. Inget mig emot, ju längre vi kan dryga ut presentgivandet, desto bättre! Betydligt härligare att få presenter som trillar in lite då och då än att fy allt på samma gång ju :D

Okejokej nu är det dags att sticka. Tack Connecticut, första kvällen på EVIGHETER det är kallt och regnigt. Men ska det stoppa oss? Näääääedå vi tar bara med ombyte och bekväma skor. Så vi hörs imorgon när jag (förmodligen och antagligen) ligger som en möglig fläck på Saras säng. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar