söndag 28 oktober 2012

Ska det vara så svårt att vara duktig?

Allvarligt, vad är det för system som inte låter mig ta mina jädra quizes?! Har ju suttit här nu, läst och skrivit anteckningar på detta kapitel i 45 minuter men blir tillsagd av datapatan att jag "bara spenderat 1 minut och 58 sekunder på detta kapitel" och "är inte redo att ta detta quiz"

mAdDddaAfFFjfvfcd s,mdncjadmd,fd.vlckwdne fvm.dascljkahsqwfrn,edwsjkhkgbkjefwduipöwqdascdiucyuvhbkjefsdvchjxvgjde !!!!!!!

Morrrr. Det var väl självaste tusan vilket jäkla tålamod man ska ha då. Vad ska jag nu göra? Tyckte först det var rätt najz för då kunde jag ju checka *Fejjan* så länge och ha kapitlet uppe för att fördriva tid! Men nu när man kollat sin Facebook och alla en bilder.....? Och försökt alldeles förgäves att få kontakt med någon hemifrån? Vad ska man göra nu då?

Jag blir ju alldeles tossig. Det märks förresten att det är stormvarning nu, här hur folk utanför bunkrar upp med matvaror och vatten, vinden börjar komma igång nu och snart kan jag väl räkna med flera dygn utan ström. Ååååhhh jag som tycker det är så obehagligt med strömavbrott!! Men klarade sig grottmänniskor utan el ska väl jag också göra det :):):):):):


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar