lördag 13 oktober 2012

This is not the way my story ends


Peace out motherloveRZ, rullar livet? Jag har varit uppe sedan innan solen steg upp imorse och jöbbade några timmar på caféet. Trivs! Sedan jag kom hem i eftermiddags har jag suttit på Skype med Malin i en timme där vi satt och kollade på våra separata tv-program tillsammans och kommenterade och skrattade och hade oss. Sedan har jag även fått paket fyllt med barnkläder...... Har något att berätta för er.






HAHAHA CLIFFHANGER!! Har ni hjärtat i halsgropen och en puls i 470? Trodde ni jag var gravid eller? :D Såklart är det ju inte barnkläder till mig, det är ju till Hanna som fixat vintergarderoben till sina små knatar. Mitt hjärta smälte av alla små klänningar och minitröjor, helt urtokigt gulliga kläder! Men allt är ompackat nu och ska bara skeppas iväg till Le Sverige. Nu är "mina kidz" i drömmarnas land, värdföräldrarna är ute för stunden och jag väntar på hämtmat. Nom nom nom och jag ska kolla på lite mer X-Factor nu. X-Factor USA FTW.

1 kommentar: