måndag 22 oktober 2012

Måndagsrapport

Inlägg nummer..... 1200! Och för att fira detta inlägg läser jag upprörande nyheter på Alisas blogg. Den katten är nu 2 c00l 4 sch00l och ska inte blogga mer. Hon har ju Instagram med massa följare! MM-HMM Alisa vi dödliga som inte har något Instagram eller Internet eller kamera på våra mobiler, VAD SKA VI GÖRA?

Som om ni inte redan visste så är det ju måndag idag. Mitt hat för måndagar har minskat avsevärt sedan jag tog studenten och nu när jag får jobbtider lite överallt under veckodagarna kan denna måndag kännas som en lördag. Vilket är alldeles förträffligt härligt och värt att vara glad för :):):):):):):):) Värdmami reser iväg till Arizona hela veckan och jag och värdpapi lämnas kvar och styr huset. Har jag berättat förresten att jag blivit frågad om jag var värdpapis fru???? Hehehehe det hela hände förra året, jag hade varit här i kanske två dagar när jag, värdpapi och kidzen var ute och handlade och en kvinna i affären sa till värdpapi att "you and you're wife can think about it and discuss what would be best for you"

.............


???????!?!??????!!!????

Jag låtsades som att jag inte hörde och bad till gudarna att värdpapi missat kvinnans snedsteg. Ack nej. Han hörde den fullt och tydligt och vi hann knappt ut ur affären innan han vek sig av skratt och såg det hela som en komplimang till honom. Skämten om värdpapi och hans 2:nd wife har varit med oss ever since.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar