torsdag 4 oktober 2012

Att fira 20

Hujeda mig vilket kalas det blev igår. Dagen slösades minsann inte bort på sömn, nej nej jag var uppe och hoppade redan vid åtta för att hinna Skypea med alla hemma, skriva tack och hejhej till några och sen kommer ju Sara och överraskar mig med tårta och paket på sängen! Otur för henne så var jag ju redan vaken men jag gick bara och la mig igen och blev sååå överraskad när hon kom in ;) Åh Sara du är alldeles underbar som kommer över med tårta och glass och presenter. Tack mitt hjärta! Presenterna bestod av lite godis (årets tema?), lösögonfransar, hårfärg och sen *trumvirvel* LADY GAGA'S PARFYM!!!! Jippiieee vrålade jag när jag öppnade det och nu kan ni minsann lita på att jag kommer gå omkring och lukta så otroligt jäkla gott.

På kvällen gjorde vi oss i ordning, färgade mitt hår, glamorös lunch på pizzerian, limma och pilla med ögonfransar och sen blev det födelsedagsfirande för the whole slant. Käkade middag på fint roof top med utsikt över staden, vidare sedan till olika klubbar och dansade tills benen knappt bar oss. Herregud vad vi dansade och förlåt till de som fick en armbåge i ögat och ett knytnäve i magen. Jag bah danza. Kvällen hade utan tvekan många höjdpunkter men en av de bästa var.... Vi såg kändisar på klubben.... och inte vilka kändisar som helst.... RIHANNA OCH CHRIS BROWN!! Hahaha och hör har vi gått och gnällt på att vi inte sett en enda kändis under vårt år här och så är vi och dansar loss på samma klubb som Rihanna och Chris Brown?! Det var rätt kul-t att se dem, vi fick inte ta foton så sorry för icke-existerande fotobevis, och jag kan erkänna att jag blev lite starstruck och koncentrerade mig inte riktigt på omgivningen. Bara stirrade på dem som om de vore djur på zoo. Gosh vilken rolig kväll och tack igen Sara för allt du fixade! Det finns ingen som du <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar