söndag 19 augusti 2012

Why would we lie about something like that, sir?!

Av alla kvällar kameran ska välja att dö på, så väljer den "den sista utekvällen", som faktiskt blev en riktig hit med massa nya fynd. Först upp var det middag på en nyfunnen mexikansk restaurang i New Canaan. Bra nyheter för 3 brudar som numera ÄLSKAR mexikansk mat. Smarrig middag där och frozen margaritas att kicka av kvällen med innan vi tog tåget in till City. Som vanligt blev de massa velande och funderade på vart vi egentligen skulle ut men efter noga besluttagande valde vi att pröva ett nytt ställe. Tur är väl det för nu är RiffRaff vår nya favvis!! Vi blev helt tagna av dess awesomeness och hur c00lt var det liksom inte att de hade face paint?!?!?! Mmh roligt tills allt smetade ut sig typ, kläder alldeles rosa av färgen och min färg var nu inte snyggt placerade prickar i ansiktet utan rosa färg i hela pannan, överallt i fejzet så då lurade vi alla och sa att jag blivit slagen av en tjej för att jag vann över henne i ett dance battle? Hehehehehehe. Och nej, till denna stund undrar jag fortfarande också varför vi sa det. Men vi dansade lite på Veranda, klubben där allt började en gång i tiden, som ett sista farväl och ingen utekväll är komplett utan den godaste burgaren i City på vårt diner. 





De enda bilderna kameran lyckades ta.
Och lite dansklipp på tågstationen men det får vänta tills en annan gång

Lördagen slösades halvt bort på älskade sömn. Men efter att ha varit i sängläge hela dagen tog jag och mitt sovsällskap (Alisa..........) oss i kragen, duschade och bytte om till kläder. Hey bättre klockan 6 än aldrig. Hämtade hem god mat och såg på The Hunger Games är för övrigt är så svinigt jädra bra?! Värd lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar