onsdag 1 augusti 2012

Dagens saknad

Ser vidare på alla hopprepare nere i Florida. Hehehe sorry mina kidz, ni är inte riktigt prio 1 just nu ;) Fast Matteo blev lite smått förtjust i hopprep och kunde inte fatta vilka c00la tricks de gjorde! Kanske finns det en liten hopprepare i honom? Men då ska han skeppas bort till Kämpinge, vissa småkillar som hoppat för USA har varit mindre bra. Jäklar vilken skillnad det är på deras skillz!!!!! Team Sweden, när hoppar ni nästa gång??

Det känns så härligt att se alla i Kämpinge igen! Även om jag inte sysslade med hopprep så känner jag mig ändå som en liten liten del av det hela. En gång Kämpinge, alltid Kämpinge typ. Alla familiar faces, de blågula kläderna åååååh vad skule jag göra för att kunan kliva in i Kämpingehallen just nu? Kan inte förstå hur många timmar jag spenderat i den hallen. Och hur många gånger jag värmt upp min micro-middag och käkat där? Nästan så att de borde tagit betalat för alla gånger jag använde micron.

Hahahahahaha sååå sjukt längesedan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar