lördag 4 augusti 2012

Hej huvudvärk vad ont du gör


Det känns att man börjar bli gammal håhåhhhåhå. Att ta morgontåg hem från City tar ut sin rätt på kroppen kan ni tro. Å andra sidan börjar bi bli mer rutti vad gäller "dagen efter", innan låg vi mest som högar och möglade i sängen hela dagen men nuförtiden brukar vi ju faktiskt leva lite dagen efter! Kanske har vi blivit bättre? Det enda jag vet med säkerhet nu är att jag sovit alldeles för få timmar. Men kuligt som tusan hade vi ju så det får det vara värt. Sova gör jag ikväll. 

Nyss utkliven ur duschen där jag skrubbade mig med tvål, gnuggade ögonen med sminkborttagning, borstade tänderna noga och fint, massa balsam i håret och låtsats att det är exklusiv hårinpacknig. "sitter hon naaaaaken???" hör jag hur ni tänker men näääe det gör jag ju inte. Jag sitter faktiskt med bikini på mä! Det är en såkallad optisk illusion där jag alltså vinklat Macen och placerat kroppen rätt så att det ser ut som jag sitter här nakenfisig. Så tossigt av mig va.

Som alltid dagen efter hade jag kunnat äta en kebab till både frukost lunch, mellis och middag.

2 kommentarer:

  1. Så roligt att nu fick till en helkväll in the city! Hoppas ni hade super kul! Sova får man ta igen en annan dag, helt rätt tänkt min älskade. Saknade dig igår när vi var på Vapiano och sedan Madagaskar 3 - vilken kanon film! Love you so so much. Mamma

    SvaraRadera
  2. Vi hade så himla roligt! Kommer skratta åt mig själv när jag blir äldre och berättar för mina barn "när mamma var liten barn, då brukade hon vara uppe hela nätterna, ta morgontåget hem från en fest och sova hela dagen" !! Neeeeej vad mysigt! Saknade er alla när jag såg att ni var på Vapiano och visst är Madagaskar 3 SÅ himla rolig?! Puss och kram alla

    SvaraRadera