fredag 17 augusti 2012

Glädjen som hoppar ut dataskärmen


Efter flera foton där jag försökt fånga min glädje på bild fick jag nöja mig med denna. Olika grimaser och roliga vinklar dög helt enkelt inte idag så ni får stå ut med ett suddigt leende på skärmen. ÄR GLAD IDAG och vet inte varför. Tycker inte jag borde ha en anledning egentligen, man ska få vara glad utan anledning! Mindre glad dock för att jag "inte pallar" uppdatera er :( Men nu när jag bara sitter på mitt rum att hänga kan jag skriva till er som en paus mellan podcasts.

Oj alltså nästa vecka är det min sista vecka med kidzen. Förstår ej vart deras sommarlov har tagit vägen och kan ärligt säga att det känns som ett mirakel att det nästan är slut för det var inte längesedan jag stod i juni och såg att sommarmånader framför mig och bad till Gud att hjälpa mig. Pooooofff står vi här i sista veckan!!! Det finns ju så mycket jag fortfarande inte gjort med de små skitungarna! Men de ser fram emot skolan så okeeeeeeej då de kan väl få gå i skolan så att jag kan slappa hela dagarna :)

På tal om, denna veckan har nog varit den rekordsnabbaste denna sommaren? Bara flög iväg fortare än jag hann med och blir ju himmelens lycklig när jag inser att det är fredag imorgon. Och vet ni vad som gäller då? Imorgonkväll är nämligen den kvällen det är fest och partaj som det bara smäller om det. Vi ser det lite som "vår sista festkväll tillsammans" jag och min trio. Det ska bannemig firas med det dunder och brak det förtjänar! Givetvis är det hela oplanerat but we'll get there.

Jösses, om 2 veckor ska jag ut och resa i en hel månad...... Skiter på mig av lycka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar