måndag 27 augusti 2012

"Don't take the regular Mojito, how boring can you get?!"

Nu när jag sitter såhär i efterhand och ska berätta om min helg så glömmer jag typ bort vad jag gjort. Och nu så kom jag på att jag började med att skriva om söndagen? Och nu lördagen?? Blir i helt fel ordning ju. Orutinerat av er bloggare. MEN om jag ska berätta lite snabbis vad jag hade för mig i lördags för jag vet att ni vill veta?

Jag jobbade ju några timmar på A&F och när jag slutade trodde jag att jag bara skulle hem och mysa men ack nej. Jag hann ringa till mina två brudz precis i rätt tid så jag åkte direkt in till City med dem för att möta upp Alisas bror och hans flickvän som kommer till stan!! Vi väntade och väntade och väntade och tillslut mötte vi upp dem, de dumpade väskor på hotellet och efter det gick vi direkt och käkade! Burgare på Hard Rock Café sitter så otroligt bra efter en lång dag. Där satt vi och festade lite på drinkar, hade kul med vår servitris som var desperat efter dricks och njöt av god mat. Och gott sällskap, hihihi.



Ja det är Alisas bilder och tråkigt för er om ni läser både hennes och min blogg och får se samma bilder.  Det är verkligen så kul att träffa människor från mina kompisars liv hemma. Typ som när Sara hade sin kompis här i januari eller när vi träffade en av Alisas kompisar i City. Nu kommer ju Saras äldre syster idag för hon ska resa med oss i september!!!!!!! Och nu Alisas bror. Det blir liksom en sida man inte sett av kompisarna. Vet inte, kanske låter flummigt nu när jag så klumpigt försöker förklara det men hoppas ni blir lite vettiga på vad jag menar. 

Okej så då fick ni den där lilla parentesen där också om hur man ser olika sidor av folk. Tillbaka till lördagen så tog vi tåget hem vid midnatt och jag var inte hemma förrän två på morgonen. Hehehehe stackars värdföräldrar som får dras med en aupair som är lite spontan i sina beslutstaganden ibland.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar