tisdag 28 augusti 2012

Off Tuesday

Nämen ååhåhå har jag inte bloggat idag? Satt till och med imorse och tog foton i min Photobooth som jag tänkte lägga upp till er men jag måste då ha glömt?? Så tokigt det kan bli. Inte för att jag var särskilt stressad imorse, jag hade all tid i världen för jag skulle inte möta upp dudes för lunch förrän kl 12. Och vad gjorde jag hela morgonen? Nada. Absolut ingenting gjorde jag! Eller rättning- ingenting JÄTTEvettigt. Jag pysslade väl lite mer med min packning, tänkte igenom vad jag packat ner och bara njööt av att kunna göra alllt så himla lååångsaaaamt. Och sen stressade jag mig bort till lunchen, heheheh.

Vi käkade på ett litet diner i Darien, svalkade oss med frozen yoghurt i denna värme och kom fram till hur liten världen egentligen är. Aupairen som är här för att "ta över" efter Sara kände till både Falsterbo och några av mina kompisar!!!!! Jag håller också på att bli ersatt, ja. En ny nanny är här nu, hon har kommti lite till och från de senaste veckorna för att lära känna kidzen och så. Känns så märkligt att bli "utbytt", nu ska liksom någon annan komma och göra det jag gjort så länge? Det får bli framtidens bekymmer. Tror minsann att jag hoppar i poolen och svalkar mig lite.


Bilden från imorse där jag tänkte påpeka hur lyxigt jag tycker det känns med vita sängkläder. Som att man är på något fancy-schmancy hotellrum och blir bortskämd. Men så delar man rum med två-åringen :ppPPpPPPPPpPPPp


Men nu ser jag ut såhäääär och blottar mina svettiga armhålor. Time to hit the pool minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar