torsdag 9 augusti 2012

Borde lyssna på Timbuktu

"De' kommor ooordna saaaj, det gör de aaalltid. Jeeeo de löööser saaaj...." på den bredaste skånskan möjlig. Ledord att leva efter!


Vet att ni säkert oroat er massa efter min klagobomb jag dumpade på er igårkväll. Något klarare i huvudet efter en natts sömn, och jag är återigen redo att tackla mina utmaningar! Så poetiskt skrivet. Nääemen jag kan börja med att säga att podden fixade sig. Det var skärmen som inte ville som jag och vad gör man när man har ett problem som man inte vet hur man ska lösa? Man Googlar såklart skiten ur det och hittar tillslut en bra lösning som någon har skrivit på ett online- forum för 5 år sedan. iPodskärm nu vänd på rätt håll, allting åter OK.

Lägenheten...... ja. Redan från början visste jag att det skulle bli svårt och jag visste ju redan hur dyrt det var att bo. men SÅ dyrt? SÅ svårt? Det är väl inget unikt scenario i och för sig, har inte alla lite tufft att hitta sin första lägenhet? Vare sig man är i Höllviken eller Hamptons, det är ju något man aldrig gjort för. Det SKA gå. Btw- Hamptons? Var fick jag det ifrån?? Kanske är det för att Blondinbella är där, hihih fnizz *bloggslukare* Och nej Blondinbella du får ingen länk, du har nog tillräckligt med läsare som det är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar