onsdag 8 augusti 2012

Ska skriva rubrik... vänta vad..... och DÄR tog australiensaren guld!


EXAKT såhär ser jag ut just nu. Gnager på naglar och hejar och vrålar. För jädra intensivt här i tv-soffan förstår ni. Första gången jag sitter bänkad från start framför OS och jag får ju inte nog! Inte får jag någon sömn heller. Jag blir liksom så innerligt fascinerad av alla idrottare! They're animals!! Jaja att de är vältränade, men de får allt att se så enkelt ut. Undrar när jag ska sluta tjata om OS...... Inte riktigt än då jag fortfarande har saker att komma med men ni får leva med mig. 

Tisdagar brukar ju innebära bio men inte idag inte. Alisa försvann till North Carolina för veckan och Sara ligger hemma och sjukar sig. Antar att jag ju hade kunnat gå själv? Men fanns ingen bio som jag kände att jag ville se så då fick det vara. Undrar om biopersonalen kommer sakna mig? Kan inte skriva mer nu. Försöker se på massa sport och lära mig så mycket jag kan om allt. Svårt att multi-taska. Signar ut nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar