måndag 27 augusti 2012

Neeej nej nej nej nej det var det här som INTE skulle hända!

Jo men visst fan. Så kommer man hem proppmätt efter middag som Saras värdföräldrar bjöd på och ska lägga sig tidigt med go mat i magen. Så ligger Matteo i sin (min för veckan) säng och sover. Okej men sitter bara lite vid datorn. Sätter mig i vardagsrummet men går upp igen för att ladda den och stänga ner den. Lägglags lixåm. Men nääärå här sitter jag EN TIMME efter att jag skulle stänga av datorn. Fö hade jag inte något mejl jag tvunget skulle skriva? Var det inte en bild jag skulle kolla upp? Johanna, du är fan sämst och tur för dig att du bara jobbar A&F imorgon med start kl 15.00. Otur för dig bara att du sover i samma rum som lilltjej som vaknar 06.30. Haaa-haaaa sucks to be you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar