lördag 25 augusti 2012

Freeday

Polareeeeee jag är SÅ välförtjänt av en slappe-filmkväll nu. För att:

- Jag gick till posten med stor kartong som skulle skickas till Sverige.
- Hade även i handväskan 3 påsar FULLPROPPADE med mynt som skulle växlas till ordentliga stålar på banken.
- Postar paket, går till banken som inte tar emot mynt och får dra min 100- kilos väska till en annan bank, längre ner på gatan. Visar sig att det var över 100 dollar i mynt så phett värt det.
- Värdföräldrar drar ut på middag och jag ställer in städarmode och plockar undan detta bombnedslag vi kallar hem.
- Kidz i säng efter att ha varit omöjliga i allt från filmval till sittläge i soffan.
- Kör ett städryck i köket 
- Mejlar massa folk, fortfarande om lägenhet i City men även gulliga mejl, till exempel till min lilla farmor.

OCH DÄR har ni mina senaste 6 timmar i ytterst fin listform. Imorgon ska jag jobba på A&F från klockan 11 och måste innan dess flytta in i Matteos rum. Woho vad jag tycker det är roligt nu. *iROnIsK* Och packa för resan? Och köpa allt för resan? Försöker att släppa taget och vara lite mer Hakuna Matata för ingen dödar mig om jag inte hinner köpa, typ bomullsrondeller innan resan. Vi ska inte till något främmande land liksom. Vi ska ju till och med vara kvar i samma land som nu!!





Orkade inte välja vilken som skulle läggas upp så fick bli alla 3. C00l med luvan på right?! Lite olika känslor på alla bilder också, från att vara gANgStA till något psykiskt rovdjur på jakt till vad som ska föreställa änglafejz. Palla bry mäh för jag har viktigare saker att tänka på. Typ som vilken film?!!?! Ska jag hyra den där Once som jag skrev om tidigare i veckan? Eller försöka hitta Love Actually? :D Sicka problem jag lider av va. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar