måndag 20 augusti 2012

Gör det jag älskar att göra absolut mest

Ragga musiiiiiiiik. För första gången på vad känns som en evighet loggade jag in på Spotify och upptäckte att man nu blir meddelad när någon uppdaterat sin spellista! Skitbra för mig så nu har jag lyssnat mig igenom vissa, öronen har fått vila sig på lite nya låtar men än så länge inga nya favoriter. All detta musiksnack påminner mig om att jag måste fixa musik till resan......... Bränna skivor och så. Mvh, disc jockeyn.

Wow nu är ju sommarlovet slut för de flesta. Och jag har bara 1 vecka kvar med kidzen innan de börjar skolan. Min lilla Vera hemma som börjar tvåan! Och Daniel börjar nian!?!?! Ja jag säger då det, inget "små"syskon med dem längre. Annars liksom? Värdmami är borta med bilen hela dagen, jag och kidzen plaskade i poolen hela morgonen och innan det läste vi böcker i vår egenbyggda koja. Lilltjejen har pratat hela morgonen om hur hon vill gå och mata ankorna i eftermiddag och jag tror inte jag har mycket val. Vi måste dit. Mhm, tillbaka till dem förbannade jädra gässen. Ankorna är det inget fel på, de har vi matat tidigare och trots liten fågelfobi så lyckades jag hålla mig lugn och fin. Det är de stora gässen som är problemet. När vi åkte tillbaka en andra gång så var det stora gäss där som också ville ha lite käk och det slutade med att de jagade oss jag jag sprang vettskrämd därifrån med lilltjejen i armarna och Matteo tätt bakom, livrädd. Får väl se hur det hela slutar.

Är fortfarande smulan kär i Usain Bolt.

Kanske är det bara inbillning men visst känns håret som det har blivit lite bättre! Piller+hårolja= :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar